Från midnatt till sju

Ord om kärlek, vänskap, tonårsbekymmer -livet.

Amazing, just the way you are

Publicerad 2010-11-26 21:57:12 i Tankar,

Ohåjaja, just så är det. Varför ska vi svenskar trycka ner oss själva med en oskriven lag - jantelagen? Jag vill trampa på den lagen, slita den i tusen delar och bränna den på ett symboliskt bål. Jag menar, vi är ju fantastiska. Varje människa är unik på alla sätt och vis. En person sa till mig idag, beskriv inte dig själv med "jag är en helt vanlig tjej..", för i själva verket är du ju "Jag är en ovanlig tjej!".
Vad är det som gör en person speciell igentligen? Just de små sakerna, ett snett leende, passionen. Allt, som är du, som utmärker dig. För just det. Du är fantastisk, precis på det sättet som du är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela