Från midnatt till sju

Ord om kärlek, vänskap, tonårsbekymmer -livet.

Fem enkla saker

Publicerad 2010-10-29 22:08:29 i Tankar,

  1. Jag sitter här i min ensamhet. Idol var ungefär som vanligt. Hälften grymma, hälften bortkommen skit.
  2. Har huvudvärk som bara den, när ska man sluta hoppas på att panodil verkligen hjälper? Så naiv.
  3. Idag blev jag förälskad i en vacker senapsgul väst-klänning och en svart kondomtajt klänning med fransar på axlarna när jag sprang in en sväng på monki. Var obeslutsam trots tilldragelsen, och fattade beslutet att tänka över det. Kan inte jag bli lite mer impulsiv?? Jag vill till stan och köpa dyrgriparna det första jag gör imorgon. Begär!
  4. Beklagar mig över att Håkan Hellström har spelningar nästa vecka. Tänk att det redan var tre år sen jag såg honom sist. Hans texter och hans röst träffar mig rakt i hjärtat. Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din.
  5. Jag vill leva. Dansa loss under stjärnhimlen. Sjunga tills jag tappar rösten. Snurra runt tills jag inte längre känner marken. Skratta så att jag får ont i magen. Känna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela