Från midnatt till sju

Ord om kärlek, vänskap, tonårsbekymmer -livet.

Fyrkantiga ögon

Publicerad 2010-10-31 09:15:11 i Allmänt,

Var uppe till halv två igår, tittade på tre superbra filmer. Först the Killers med Ashton Kutcher. Rolig film med en hel del action! Gillades skarpt. Sedan kollade jag på en Miley Cyrus film, The last song. Varför börjar jag alltid gråta i hennes filmer? Jättefin film med allt -kärlek, vänskap och sorg. Ett bra budskap om hur mycket man ska uppskatta sina nära och kära. Man vet ju inte vad som står skrivet i ödet. Den sista filmen vi såg var "When in Rome", jätteromantisk film om en karriärkvinna som hittar kärleken på sin systers bröllop i Rom. Också jättebra! När jag gick och lade mig måste jag ha haft fyrkantiga ögon efter allt tv-tittande. Men så värt det. Ikväll blir det halloweenfest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela