Från midnatt till sju

Ord om kärlek, vänskap, tonårsbekymmer -livet.

This is how it feels

Publicerad 2010-11-08 18:02:04 i Tankar,

Jahapp. Det var det höstlovet. Dagarna blåste bort när jag tänkte på dig. Har varit hos mina kära morföräldrar och kom hem igen igår. Det är skönt när man kommer hem och tar en varm dusch efter en lång bilresa. Packa upp och tjolahopp, sedan gosa ner sig i soffan med filten, kudden och favorit teet. Men jag saknar ändå min mormor och morfar. Alltid lika mysigt att hälsa på dem. Dem är så söta. Gnabbar med varandra om småsaker. Skrattar till samma TV-program. Tänka sig att de har varit ihop sedan arton års ålder. Dem är mina förebilder. Meningen med livet är att dö lycklig med den man älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela